wtorek, 22 maja 2012

GoldMC - Serwer INFO

Cześć! Ja jestem Piotrek dzisiaj chciałbym napisać wam parę słów o serwerze GoldMC. Serwer GoldMC jest    odpalany jak będę na komputerze. Od dzisiaj funkcjonuje nowe ip: fb.goldmc.xaa.pl.

Czemu nie ma serwera?'


Wiele moich kolegów się oto mnie pyta, więc odpowiadam. Serwera nie było przez ostatni tydzień, ponieważ nie mam czasu na odpalanie go. Jak sami wiecie szkoła, poprawianie ocen, a przede wszystkim koniec roku. U mnie wakacje rozpoczynają się pod koniec czerwca. W związku z tym start serwera taki już oficjalny będzie początek wakacji. Myślę, że tak gdzieś  4 lipca 2012 roku. Ta data może ulec zmianie w związku z wyjazdami na wczasy. Niedługo zostanie kupiony serwer dedykowany jak uzbieram troche na niego.

To już na tyle, do zobaczenia w kolejnym poście. PaPa

1 komentarz:

  1. Инстраграмм остается самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень немало времени, потому еще лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru по ссылке https://allinfonepal.com/good-life-lyrics/

    OdpowiedzUsuń