poniedziałek, 28 maja 2012

Informacyjnie

Witajcie! Ja jestem Piotrek, w tym poście opiszę wam zmiany na BLOGU.

Co się zmieniło?

Doszła zakładka "Pogadaj Ze Mną". W tej zakładce możecie wysyłać do mnie wiadomości a  ja w miarę swoich możliwości postaram się wam odpisać.
Doszła też opcja przetłumaczenia Bloga. Ta opcja jest na samym dole.

Odnośnie postów.


Posty będą się pojawiać wtedy kiedy będę miał czas tak jak teraz. Myślę, że tak 1 post na 2 dni. Co wy na to? Piszcie w komentarzach.

Odnośnie serii Assasin Creed.


Bardzo przepraszam, że nie pojawia się seria Assasin Creed, ponieważ nie mam czasu na nagranie. W niedługim czasie pojawi się filmik z areny w wiedźminie 2. W tym filmiku będziemy walczyć na arenie z ludźmi i potworami. Zapraszam filmik już niedługo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz